RAYA TAK JADI

Dah lama tak update entri baru. Korang of course laa tahu makna BUSY? right? Hehe.
Well itu adalah key point saya. Setiap orang mesti ada word busy dalam life diorang. Mana boleh tak ada. Impossible! hahaha. So stop dekat sini tak nak meleweh sangat. Jom ke topik utama. Ecehhh...


As a student, masa kebanyakkan dicuri oleh time untuk kita study, ber'assignment', project final etc.Masa untuk enjoy still ada tapi tak adalah banyak sangat. Just korang keluar hu ha hu ha dengan kawan then balik asrama study. Well kehidupan as a student tak dinafikan memang penat. Tapi bila aku fikir balik, semua kerja penat hatta nak suap makan dalam mulut pun penat. Nevermind, aku anggap kehidupan student ni memang satu cabaran.

Well dah nak dekat raya and kita dipenghujung 10 malam terakhir ramadan, memang terasa sedih laa bila kita semakin meninggalkan bulan puasa and next nak sambut raya. Tapi for me,raya tahun ni nothing kot, Why? Sebab nak buat apa raya sakan. Umur pun dah sweet 19 *poyo* then ditambah lagi dengan assignment, test, quiz, role play memang tak laa nak berhari raya sangat aku ni. hahaha. Semua tu nak kena siapkan and get ready after cuti raya. Korang sendiri boleh imagine macam mana tension nya aku  then geleng2 kepala tanda kesian to me. hehehe.

So thats all for keluh kesah aku tentang raya tak jadi untuk minggu ni. Malas nak taip banyak-banyak. Selamat hari raya Aidilfitri kepada korang yang kenal aku atau pun tak. Minta maaf kalau ada salah silap. dan aku ucapkan selamat menikmati hari raya korang! hahaha

No comments :