Hari penantian semakin tiba

Sekarang ni dah nak dekat penghujung bulan Februari.So semakin dekat nak akhir bulan semakin cepat denyutan jantung saya berdengup.Dup..dap..dup..dap.Kenapa? Yela saya ni kan lepasan SPM2012.Jadi saya rasa risau dengan result SPM saya yang bakal keluar nanti.Ntah baik ntah buruk.Nak kata saya ni pandai,taklah pandai mana.Kelas no 3 dari 11 kelas.
Yang saya mampu buat hanyalah doa dan bertawakal.Ada rezeki saya masuk Universiti adalah.Kalau tak ada,rezeki lain akan ada.Cuma lambat atau cepat sahaja.Result SPM saya tak target berapa A saya nak capai.Saya hanya berserah.Saya penat nak target banyak-banyak A.Hasilnya tetap mengecewakan.So lebih baik saya berserah sahaja.Tapi saya tetap target,my result insyallah yang terbaik.Doakan saya yee~

To all 1995 batch: Korang janganlah gelabah sangat tanya bila result SPM nak keluar.Soh seh soh seh sana sini.Korang buat saya gabra jela.haha.Insyallah,result tu pasti keluar.Sama-sama kita nantikan.Apa yang penting kita semua dah lakukan yang terbaik.Semoga kita dapat capai keputusan yang membanggakan :) Amin~~

To all my readers/visiters/anyone: Nak tanya,kalau kita tak dapat score dalam subjek elektif /pilihan macam Fizik,Chemistry Addmath dan lain-lain tapi kita score dalam subjek teras adakah masih ada peluang untuk kita melanjutkan pelajaran ke IPTA?? Saya hanya bertanya kerana saya amat risaukan subjek elektif saya ni!! Tak tahu boleh score ke tidak.Risaunya~~

1 comment :

Nana Liena said...

oh..yg penting stpm keluar dlu..huhu..n me tak sabar.haha..takut jgak result nanti..huhu..karang lain diharap lain yg dapat..minta2 dijauhkan..huhu..biasanya dia akan tgk result subjek teras dlu..itu yg basic mcm bm,english,math.n so on.. kalau nak apply course mna2 dia akan tgk la dua2..selektif n basic..