Bulan baru kerja baru

Tinggal  2 hari termasuk hari ni contract kerja saya di My Pharmacy Impian Emas akan habis.Akhirnya saat ini telah lama saya tunggu.Hehe.Bebas daripada cengkaman kuku besi.Bebas selamanya.Btw,sedih juga sebab akan berpisah dgn  Farihah, Kak Jun, Kak Linda.Diaorg baik.Tak mcm kak senior yg lain.Hampehh.Kaki bodek bos.Menyampah.Actually saya bukanlah nak burukkan senior.Tapi just meluahkan perasaan tak puas hati.Diorg kalau dgn bos,bergelak sakan.Dengan kitaorg ada jee salah.Tu tak betul,ni tak betul.Haiyaa! Ingatlah sikit semua org tak sempurnalah kakak-kakak senior sekalian.Jangan nak bangga sangat dengan status "senior" tu.

Tapi papepun even korang marah saya,saya still nak ucapkan terima kasih dengan kakak senior include kak Dayah,kak Nurul.Tak lupa juga William ,Mr Yap dan pharmacist merangkap bos iaitu Mr Lee sebab bagi peluang dekat saya bekerja dkt situ.Sedaar tak sedar genap 3 bulan saya bekerja di my pharmacy(dari bulan Disember 2012-Februari 2013).Terharunya~

Banyak ilmu mengenai medicine telah saya dapat.Saya kenal dengan ubat namanya Mecilon,Yasmin,Rigevidon,Micardis,Antamin,Novomin,Ventolin,Asthalin,Fucidin dll.Even tak sepnuhnya tahu ttg function ubat tersebut.At least saya ada pengalaman dlm ilmu komunikasi antara customer,ilmu medicine,ilmu mengira,kecekapan membuat sesuatu kerja even saya ni slow dsb.Saya rasa "happy" sangat kerja situ*happylah sangat,kononnya

Then,selepas ini,masuk bulan 3 yakni bulan baru,saya akan buka buku baru.Saya akan cari pengalaman dalam ilmu menjual tudung.Yeah.Saya harap yang terbaik dari pengalaman yang akan saya kutip.Insyallah :)
p/s: Annual dinner tu kira burn laa eh? Tak dapat nak pergi..Sayangnya~
      Mak saya cakap saya ni untung.Sebabnya mudah dapat kerja.After SPM2012,terus kerja.Laa ni,habis contract dekat farmasi,terus dapat kerja baru dekat tempat lain.Tak payah tunggu lama-lama.Kpd ibu,Alhamdulillah bu,rezeki daripada-Nya

4 comments :

Syafiq Muhammad said...

BTW , NAK CAKAP HEADER BEST MAIN PUSING2 . HAHA . NANTI KE SINI PULAK K SAMBIL FOLLOW http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/

Syafiq Muhammad said...

http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/

dalamcantik.com said...

mai la join affiliate kita quairra dot com, tq

Nabilatul Nadiah said...

Cik Aya done following your blog . .
Btw , selamat berjaya dlm hidup :')
Aya newbie bloggers . . Jemput2 lah dtg blog and continue to reading and support my blog :')
http://nabilatulnadiah.blogspot.com/2013/10/oh-kidney-failure.html