Selamanya Harimau Malaya..

Tak nak membebel panjang sebab esok saya kena kerja.So nak pendekkan cerita saya just nak cakap GOOD LUCK TO HARIMAU MALAYA untuk perlawanan menentang Thailand pada esok hari di Stadium Nasinal Bukit Jalil.Buat yang terbaik.Sesiapa pun pemain yang diturunkan,make sure perform yang the best,ok? Pada pandangan saya,perlawanan esok maybe Malaysia 2-0 Thailand.Insyallah~Pastikan sejarah berulang kembali.Menang kalah adat pertandingan,yang penting kami sebagai penyokong mahukan permainan yang mantap dari team HM.

Kalau boleh pastikan team HM dapat ke final.Pegang takhta Juara Bertahan itu.Berjuang sampai ke titisan peluh yg terakhir.Akhir sekali,saya penyokong tegar HM! hehe.
Hurm~itu je la kot nak cakap.Rasa tak ada pape lagi.Ok lah,jumpa lagi di entri yang baru.Bye~

P/s: Baru nak tgk game Malaysia lwn Thailand esok.Tapi nasib tak menyebelahi sebab esok kerja kena shift petang balik malam.But never mind.Banyak medium yg boleh saya tgk balik perlawanan tersebut.Mudah-mudahan HM berjaya dgn jayanya :) Selamanya Harimau Malaya.

5 comments :

Izwan Wan said...

yes...selamanya Harimau Malaya....

eitcha,IM said...

selamanya harimau malaya :D

haffizmohdnoor said...

wah.. samalah.. selamnya harimau malaya! XD

haffizmohdnoor said...

wah.. samalh penokong harimau malaya...selamanya harimau malay..selamat bekerja !!

Syazuwani Ramlan said...

selamanya.. selamanya. selamanya harimau malaya. elelelele aaaaaaa elelelelele oooooooo.