M E N Y E S A L..

Alhamdulillah,satu paper tadi dah habis jawab dengan jayanya iaitu paper BM.For me,paper BM tadi tak adalah susah sangat.Tapi saya tak mengharapkan dapat perfect score.I means,A+.Tapi still mengharapkan sinar A.Tak kiralah A or A-.Nak juga A.haha.Amboii,mcm tamaklah pulokk.Tapi itu semua kuasa ALLAH.Dia yang menetukan segala-galanya.Semoga dilembutkan hati pemeriksa itu untuk menanda kertas saya.Amin~~

Point yang penting sekarang ni saya nak cakap yang saya menyesal sebab SAYA TAK BACA SOALAN UNTUK BAHAGIAN TATABAHASA YANG SURUH BINA AYAT TU!!! Soalan tulis,boleh letak imbuhan.Tapi saya tak letak! Yelah,kalau ikut logik kebiasaanya mana ada suruh letak imbuhan,peribahasa or anything.Sebab tu saya tak heran sangat nak baca soalan.Yelaa,org ego.kan?Wuarghh!!! Nak menangiss laa rasanya.6 markah lesap begitu sahaja.hurmm~Menyesal sebab tak baca soalan.Betul kata org,menyesal dahulu pendapatan,menyesal kemudian tiada berguna.Saya berharap sangat ada juga lah markah yang sangkut dekat part tuh.Oklah nk story tu jee.Lepas ni nak study BI pulokk.
Remember,study smart not study hard,oke?
 P/s:
  • Bacalah soalan terlebih dahulu sebelum menjawab yee,kawan-kawanku.
  • Orang kata juga,yang lepas,lepaslah.Usah dikenang.Nanti merana jiwa.Betul tak?
  • BM KERTAS 1 bhgn B esei 350 setengah memang saya prefer habis-habisan,empat muka surat.Bersungguh-sungguh gila buat.Tahu tak?Hoho.Adalah dalam 700++ patah perkataan.hee~Minta ada rezeki lebih dkt situ :) Orang kata,all out semua lah.Nak tulis banyak-banyak nnt pening plak penanda tu tanda n acctually tak cukup masa..hehe.
  • Pesal tahun ni peribahasa suruh tulis maksud.Adoyaii.Unpredictable :( 

9 comments :

Aety TIMsy said...

rugi rugi!~ takpe.. insyaAllah A :) doa byk3 yaa :)

NURFATIN IZZATI said...

kan?? tersangatlah rugiii!! aminn~~

Cik Nas :) said...

lupakan yg lepas...Insyaallah A dlm tgn..tumpukan dkat subjek sterusnya :) good luck... ^^

NURFATIN IZZATI said...

terima kaseh sis :)

Fendy said...

boleh A la tu...silap sikit je..

NURFATIN IZZATI said...

insyallah :)

Seneorita Baharin said...

Good luck dear! :) fighting!

NURFATIN IZZATI said...

yeah ! fighting..btw thnks :)

cart kartika said...

yg lpas tu lupakan. focus utk paper strusnya plak ok :)