Trial SPM oh trial SPM~

Peperiksaan percubaan SPM still lagi berjalan.Sudah masuk hari ke-3 pun.Sedar tak sedar,cepat jee masa berlalu.So far,alhamdulillah soalan semuanya boleh saya jawab dengan tenang.Tak ada tinggal kosong pon.Hehehe~

Paper yang seterusnya selepas ini ialah paper Maths and Sejarah.Paper Math pada hari Jumaat (7/9/2012) 
paper Sejarah pula,next week hari Isnin (10/9/2012).So saya nak pergi study dulu dua-dua subjek ni.
Terutamanya Sejarah!! Nak tahu sebabnya kenapa saya beria mahu study Sejarah??? 
Sebabnya ialah......
Cikgu Sejarah cakap,siapa yang dapat A+ means 90 keatas untuk paper Sejarah,student yang bertuah itu akan mendapat RM 50!! Cayalahh ! (RM50 beb!! Siapa nak bagi free jee macam tu,ye dak??)
 Jadi  nak dapatkan duit ituu saya kena study hard~kehkeh..Yess,mesti study hard betul2 !!
(Hurm,,niat dah salah tuu,jangan tiru macam saya yee.Study hard just nak dapatkan duit RM50.Tapi apa salahnya sekali sekala,bagi hadiah dekat diri kita sendiri after penat study.Rasa usaha tu terbayar.Betul tak?)

Oklah itu jee entri untuk kali ni.
Next time if dah habis exam or free,saya akan update entri yg baruu.
See you soon,friends! And don't forget,wish my luck in trial SPM.
Insyallah
Wassalam~
p/s: Aku still menunggu dia~Tapi ternyata aku berharap pada yg tidak sudi :(