DRAMA ADAM & HAWA FULL ( DAILY UPDATE )

Korang terlepas,tidak sempat,atau tak tahu untuk menonton drama bersiri ADAM & HAWA?
Sekarang ni,korang tidak perlu risau kerana,dengan adanya teknologi canggih,kita boleh menyaksikkan
drama ini secara online.Tidak perlu mendaftar masuk seperti di TONTON.Orang kata,free of charge laa.
Hanya menunggu beberapa saat,korang dah boleh tengok.
(Perggh,ayat tak boleh go!! Skema gilee derr,huhu)

Actually saya tak tahu yang drama ADAM & HAWA diadaptasikan dari novel karangan Aisya Sofea.
Saya dah beli novel tersebut and saya dah baca overall novel ni.Memang best.Siapa yang belum beli and baca lagi,memang rugi.Novel ni sebenarnya ada dua versi,satu yang original and lagi satu novel yang telah di dramakan.Nasihat saya beli laa yang original,yee! Like this:
(original)
(novel yang telah di dramakan)

Kalau novel yang kedua ni (yang telah di dramakan),saya tak tahu sangat sinopsisnya.
Maybe sinopsisnya sama dengan novel yang original.Cover je yang bertukar.Agaknyer laa kott.
Saya dapat tahu juga,drama ni sedang ditayangkan dekat Astro Mustika,kan? Kawan yang cakap.
Kalau nak tgk pun,rumah saya tak de Astro.
Jadi saya tak berpeluang nak menontonnya.So sbg jalan nk overcome,saya tonton drama ni dekat internet.Yelaa,dah puas baca yang bertulis pnyer,nk juga tgk drama nya pula betol tak? Hehehe..
Nak tonton??
Jom ke sini-->  http://www.mymedia.my/drama-adam-hawa-full/
p/s: Aaron jadi hero??
# Nak suka ke,nk terloncat ke,nk gembira ke,atau biasa-biasa je?
Terpulang pada diri masing2.hehe.Saya? Biasa-biasa jee..

No comments :