Tolong saya macam mana nak....

Nak minta tolong sikit boleh tak?Tolong saya macam mana nak dapatkan BE Nuffnang dengan cepat.*melampauu!!**huhu~Sebenarnya saya sudah menyertai ahli Nuffnang ni 3 minggu lepas.So,nak dijadikan cerita,saya tak ada ilmu pengetahuan(zero)mengenai Nuffnang ni secara overall.I'm newbie.
Anyone can help me to solve about this problems mcm mana nak dapatkan BE yang banyak?
BE yang baru-baru ni saya dapat baru je RM0.25.

Sikit kan?Sebelum ni saya sudah join churp-churp tapi earning still xberganjak dari RM3.60.Lambat gila nak naik.Ber'janggut' tunggu tau!Yela mana tak nya,punyerlah sebelum ni saya letak iklan dalam blog bagai nak rak dan sampaikan naik serabut blog saya,tapi korang tak tekan satu pun iklan saya.Buat don't know je.Sedihnya.Seriusly saya jeles dengan blogger terhebadd lain,yang BE naik mendadak tak sampai beberapa hari pun Saya?Nothing beb..So sesiapa yang pakar sila tampil membantu yee :) Dan saya harapkan bila saya menyertai Nuffnang ni,adalah sikit peluang untuk saya berjaya mendapatkan BE yang sederhana banyak.Korang tolong saya eh..>,<

p/s: saya dah ikut tips dan syarat mengenai cara meletakkan iklan Nuffnang diblog.Saya dah pasang di ketiga-tiga tempat itu.I follow it's rule~So apa lagi yang kurang?

7 comments :

hana szied said...

mungkin rezeki blom smpai lg kot .. gudluck :))

Cik Rongoks said...

teruskan usaha ^^

NURFATIN IZZATI said...

@hana szied agaknyerlaa.huhu.doakan lah rezeki tu cepat sampaii!

NURFATIN IZZATI said...

@Cik Rongoks insyallah :)

Atiqah Wadiah said...

sy pon krg pengetahuam ttg Nuffnang :)

NURFATIN IZZATI said...

ouh.xpelah.thnks 4 comment

nadira shahid said...

Gambate! ^.^