PLKN siri 10/2013 sudah keluar

Semalam syok jee buat entri pasal PLKN.Then tetibe hari ni pulak riuh-rendah cakap yang keputusan PLKN sudah keluar.haha.Lepas balik sekolah,sembahyang Zohor,mandi sume,terus buka PC.Just nak confirmkan je.Alih-alih bila buka FB,berduyun dekat home orang update pasal PLKN! Cayalah wokk! Time nak check keputusan sama ada dapat ke tak,macam nak menangis jee plus pengsan tau tak sebab line internet yang lembab gilee mengalahkan siput gong-gong.Lepas tu bila dah dapat bukak web rasmi PLKN dengan hati yang penuh berdebar dan eksited 
inilah hasilnya jeng,.jeng,,jenggg...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ohh noo~sangat MENGHAMPAKAN!!
Punyalah beria tunggu lama-lama duduk depan PC ni dan bila dah tahu keputusannya ternyata xseperti yang saya harapkan.

Ok fine.Siri kali ni saya tak dapatt.It's okay.Tapi tengoklah kalau siri 11 saya tak dapat saya buat laporan polis!!(haha,jahat tak?).Sedihnya hati bila tak dapattt.Saya mengharapp gilee nak pergi sebab nak ikutkan kalau saya dapat,sayalah orang first yg pergi PLKN dalam family saya.Tahu tak??

Ibu,,Atinn nak pergi lah~~Kenapa dia orang sume dapat pergi? uarghh!!!
*melalak macam budak kecil yg annoying gilee* watlek watpeacee <3
Tapi-tapi kan member saya pon kebanyakkan tak dapat pergi.Syukurlah~
At least saya bukan sorang sahaja yang tak dapat! Ramai sebenarnya yang tak dapat! yeah~

Hurmm~tak pelah.Bukan rezeki saya nak pergi siri 10/2013 kali ni.So sesiapa yang bertuah dapat pergi,
i wish you all the best dengan kehidupan disana.Habislahh,nanti muka korang jadi gelappp!
(mcmlah aku cerah sangat)! paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih..hikhok~

p/s: sesiapa nak semak bolehlah ke--> http://www.khidmatnegara.gov.my/
SELAMAT MAJU JAYA KAWAN-KAWAN

4 comments :

Aten Tohirah said...

haha...xpa la...bukan rezeki...
sya dulu happy sgt x dapat plkn.. haha

qharasu said...

many of my friends didn't get it too. is it strange? that no one got selected?? also, what does it mean by siri 10 or siri 11? kalau saya tidak terpilih dalam siri 10 ini, saya perlu menyemak sekali lagi apabila siri 11 keluar??
also, when is siri 10 starting? saya pernah cari kat google tapi tak dapat cari apa-apa.

NURFATIN IZZATI said...

untunglah.haha.Tapi saya harap sgt dpt pergii.Even kene tunggu beberapa siri lagi :(

Tee Rashid said...

as far as i know, belum ada lg announcement ttg PLKN ne. so mungkin keputusan tu tak betul. harap2 dapatlah. :)