STALKER BLOG!!

New Skin for New Breath.Apakah ke peliknya nama itu??haha.Just ignore it.Tak penting pon.Propa je lebih.Oklah malam-malam macam ni,saya nak bebel apa sebenrnya eh?hurm~Tak nak amik masa yang panjang,jom kita straight to the point.

Pertamanya,saya nak ucapkan terima kasih kepada semua followers saya.Sebab korang jumlah followers di blog ini semakin meningkat.Hampir mencecah 2 ribu orang.Terharunyaa dan appreciate sgt2!
Dan tak lupa juga kepada readers serta para pengomen tegar blog saya ini.Hampir 2 tahun saya dalam dunia blog ini,jatuh bangun saya,semuanya kerana korang*ayat macam orang femes gamaknya*.haha.Even blog saya ni tak lah sepopular blog Lyssa,Fatin Liyana,Yuyu Zulaikha and Maria Elena.


Kalau korang pengikut tetap blog saya ni,mesti korang perasan kan apa yang telah berubah dalam blog saya.Of course laa yang paling nyata,backgroundnya.betul tak?Ok,pada bulan ni,saya telah mengetengahkan tema polka dot atau pastel polka dot.Still menggunakan warna pink sebagai warna temanya.Selain itu,lagunya pon telah bertukar.Dari kenangan terindah ke lagu sherina-cinta pertama dan terakhir.Kalau nak tahu siapa dia ni,just search dekat youtube sahaja.Serta tak lupa juga,header!.Saya buat sesimple habis.Malas nak fikir banyak2.lawa @ buruk,saya xkesah ponn!hehe.
Hope korang suka laa yee~



Lastly,saya masih dalam usaha untuk meningkatkan kualiti blog saya,dari segi gaya penulisan entri.Saya still mencuba something new.Dan juga still berusaha mengelakkan sifat malas nak buat entri baruu.hehe.hmm~saya buat semua ini untuk kepuasan diri semata-mata.


p/s: terima kasih sekali lagi yee.And insyallah selepas SPM,perancangan nak buat contest @ giveaway itu ada.Nantikannya yee..hehe.oklah itu je kot.sekian.

6 comments :

DeltaCharlie said...

waa..ramainye follower..charlie baru 290++...hihi..charlie doakan semoga berjaya dalam spm..dan nanti buat GA jemput Charlie tau..hihi

Nurrul said...

wAHH ! ! sEMOGA TERUS MAJU DAN MAJU DLM BLOGGING ! :D

NURFATIN IZZATI said...

@DeltaCharlie tak apa,nanti lama-lama jumlah followers tu akan meningkat.mana tahu boleh potong saya.hehe.dan insyallah nanti saya jemput yee :)

NURFATIN IZZATI said...

@Nurrul masehh banyak-banyak :)

Siti Fatimah Fuzz said...

salam perkenalan.....singgah sini....cik siti baru nak jadi follower awak...blh tak???hehe

NURFATIN IZZATI said...

heheh..boleh,boleh,boleh :)