KENANGAN TERINDAH

fuhh..alhamdulillah akhirnya saya ada masa juga nak tulis entry yang baru.maaf kawan-kawan sebab saya amat sibuk selepas balik dari kem.ok,entri kali ni saya nak cerita pasal kem yang saya pergi hari tuh!..dekat politeknik merlimau melaka selama 5 hari 4 malam.even peristiwa ni kira nk dekat lapuk.hehe.but pada saya tak.!sebabnya banyak kenangan yang xboleh lupa time dekat sana!.bagi saya tempoh 5 hari 4 malam tu mcm tak cukup je tau!..nak pergi lagi lahh!hurm~xpela.sekali seumur hidup.mana dapat lagi,ye dak?untung saya pergi tau.mula-mula memang tak nak pergi.tapi tak sangka dapat timba pengalaman baru yang amat manis gila-gila.hehe.dekat sana saya sorang2 tau!(nasib baik dpt roomate yg best dan baik!). lepas tuh x ada kawan.semuanya kene cari sendiri.kesian kan??.oh yee,kem ini bukan dibawah kelolaan sekolah tau.ini anjuran perkeso.dekat sana jugak,byk kawan yg supporting plus awesome termasuklah abg2 dan kakak2 fesi kita.tak mahulah bebel panjang2.just layan gambar2 yg saya sediakan utk tatapan korg semua.
enjoy it!
(kita datang dari latar yang berbeza tanpa mengenali antara satu sama lain)
(first day)
(sesi taklimat)

(dewan kuliah)
(persembahan dari semua group sempena majlis penutupan)
(sijil penyertaan)
\
(abng2 dan kakak2 fesi yang awesome)
p/s: 
KEM KECEMERLANGAN SPM DAN MOTIVASI DI POLITEKNIK MERLIMAU MELAKA merupakan kem yang paling best yang pernah saya pergi.kem mengajar kita erti berdisiplin dan berdikari tanpa ibu bapa disisi.pengalaman yang dilalui mematangkan kita agar menjadi seorang manusia yang kental dan mempunyai jati diri untuk menempuhi satu pengalaman lagi pada masa akan datang.!
habiss semua budak2 yg join kem ni,aku add dekat facebook.hahaha
with love:- nurfatin izzati(group haji abdul rahman limbong)

7 comments :

Syuhada Nasya said...

wahh.. lama xjoin kemm.. heheh best nye kan

NURFATIN IZZATI said...

mmg best gila-gila lah sis <3

Mia.lurve said...

best dpt join kem. dpt ramai kawan baru n pengalaman baru :)

NURFATIN IZZATI said...

btol3..hee~

Sayidah Nafisah Ruslan said...

kalau kem yang macam ni saya suka!
tapi kalau yang kene tegakkan khemah tu... hergh.. sangat tak suke.. heeee

NURFATIN IZZATI said...

ooo.kalau saya,saya suka kedua-duanya.lebih bnyk pengalaman yg best dan ekstrem boleh kita dpt.hehe.

si gadis bernama aziey said...

waaaaaaaaaaaaaaaa ! bestnyeeee