GOODLUCK TO ALL..

(student & ex-student smkie)
petang yang sungguh nyaman menusuk sukma.(hiperbola lebih).rasa free nak buat entry yang baru.
sebenarnya pada entry kali ini saya nak bagi announcemenet lah dekat korang,minggu depankan ada pertandingan kawad kaki krs peringkat daerah johor bahru.so sekolah saya telah terpilih sebagai tuan rumah buat kali yang ketiga berturut-turut.hehe.and for ur information,sekolah saya jugak telah tiga kali berturut-turut mendapat johan bagi peringkat daerah johor.tahun lepas sekolah saya cuma hantar wakil lelaki,tapi untuk tahun ini,sukacitanya dimaklumkan bahawa pihak sekolah telah membuat keputusan untuk menghantar wakil perempuan pergi bertanding.buat kali yang pertama tau.yeah !tapi krs perempuan xbertanding dekat sekolah sendiri,diaorang pergi bertanding dekat sekolah lain.kalau xsalah laa.cuma yang tinggal krs lelaki je.kalau korang nak tahu,sebenrnya saya xmasuk bahagian pun.hehe.malas laa nnt bnyk subjek yg perlu cover balik..lagipun penat.tapi tak apalah,saya penyokong kuat sekolah saya iaitu SMK IMPIAN EMAS,JOHOR.saya berharap pertandingan pada kali ini,johan milik sekolah saya.aminn~xkisahlah lelaki @ perempuan.tapi mintak2 laa kedua-duanya dapat johan.
nanti mintak2 juga time hari pertandingan tu,cikgu bagi pelepasan dekat kitaorg
(student 5 zamrud) tengok.hehe.hmm rasanya itu jela kot.nanti apa-apa perkembangan saya inform dekat korang.sebelum berundur diri,meyh tengok video sekolah saya yg mendapat tempat pertama pertandingan kawad krs pada tahun lepas (2011).semoga usaha kalian berlatih selama sebulan lebih berbayar :) amin~~ do the best ok?
-
-
(sorry sebab video xberapa nak elok,but saya harap korg still boleh melihatnya yee..enjoy it ^_^)

5 comments :

AMNA said...

Singgah sini ^^

Comel a blog ni ^^

Good luck untuk SPM ^^

♔Lady Ainaa♔ said...

wahhhhh pertandingan kawad kaki....KRS ek...hehehe..ena dah lme xkawad kaki..awwww... anyway semoga berjaya

NURFATIN IZZATI said...

@AMNA
terima kasih sis :)

NURFATIN IZZATI said...

@♔Lady Ainaa♔ also a lot of thnks for sis :)

SHAFIQ HASHIM said...

Teringat Zaman Study..Selamat Berblog..