Nak Senyum pon Susah ke??

"awk,,awk tadi kan saya senyum dekat awk kenapa awk xnak senyum balik dekat saya eh?? mulut awk ada emas?? awk sombong gilerr tahu x ! kalau awk nak tahu senyum itu kan sedekah"

itulah yang saya kesalkan korg..pagi tadi saya pergilah shopping dgn ibu saya..lepas dah penat berjalan sya berhentilaa minum dekat starbuck...then ada sorang perempuan nii mmg lawa gilee putih melepak mcm lisa surihani *kott* dan ntah mcm mana angin baik saya dtg sya pergi senyum dekat dia..sya buat senyuman yg paling maniss.. lepas tu korg nak tahu x apa yg sya dpt?? saya dpt cebikan + jelingan mautt dia !! sedih sgt2..*sob..sob..sob
*maybe dia ingat sya nak usha boy dia sbb tu dia jeling dkt sya kot !!tapi seriusly sya xniat pon mcm tu..

sya tahulah kita xkenal each other tapi janganlah mcm tuu ! sya tahulah awk lawa gilee xmcm sya yg serba kekurangan tapi........ntahlaa..bukannya susah sgt nak senyumm kan..kan??
lepas tuu perempuan yg xreti nak senyum terus blaa dgn boyfriend dia..
dlm hati saya time tuu
"eleh aku xheran laa dengan ko..sekali aq senyum beratus org senyum dekat aq tauu !!
p/s:
mmg tragis sungguh..hmm~~
bye :(

2 comments :

Maizatul Syuhaidah said...

tdi kau tnye mcm mne aku hide fibox aku kn? snng je la. kau adjust width chatbox kau smpai jdi kecik. eh npe dgn chatbox kau? aku x bole nk post ape2 kat situ :(

Maizatul Syuhaidah said...

aku x tau. bile aku type kat situ aku x bole nk post