HELP ME !!

korg,,korg boleh tolong x??
saya tengah pening nk cari maklumat psl..
'perbandingan novel komsas tingkatan 4 & 5 :
novel melunas rindu dengan kabus di perbukitan'
saya dah cari dekat internet keseluruhannya..
tapi result still sama shj..
ada x sumber yg boleh sya cari..
kalau ada bagi link @ address nya yee..
ini homework bm yg perlu disiapkan dlm bentuk folio..
20% utk markah ujian 1..
actually saya MALAS nak belek satu persatu dua-dua novel utk cari perbandingan..
*kantoii
sebab tu saya tanya dekat korg!.
hmm~~
p/s: pliss tolongg saya!!

4 comments :

~super boy~ said...

oh , utk negeri mne ?

NURFATIN IZZATI said...

hmm~~ utk negeri johor..

Si Pengembara said...

humm.. dulu pernah buat tp beli buku die.. rajin tak nak cari n beli buku die?

NURFATIN IZZATI said...

rajin atau x??atas pagar laa..hehe..kalau nk cari dekat mana??