BUSYY !!

now,,saya sangat buzy sampai xde masa nak update entry baru..serious mmg xsempat..sbb byk benda yang kena settlekan..
firstly sudah tentu-tentunya 
homework (sekolah)
tuisyen,(sekolah & luar sekolah)
studygroup,(sekolah)
kursus motivasi (luar sekolah)
camping (luar sekolah)
lepastu dgn balik lambat (sekolah) nyerr lagii sampai pukul 2.10 ptg 
*boleh pengsan dibuatnya*penatt sangat2!
*almaklumlah tahun nii dah nak SPM katakan !!..kene workhard sikit,,ye dak??
tapi itupon xtermasuk lagi latihan sukan (sekolah) ataupun kawad (sekolah)..
tapi untuk kawad belum mula lagi..maybe dlm bulan 3 kott..
latihan sukan dah mula start minggu nii !! 
*aiyoyo !!habislah muka saya kembali hitam..*haish ! xsanggupppp rasanya!*
dan bla bla bla..
kalau korg observe saya punyer jadual memang betol2 padatt..
so saya nak mintak maaf kepada readers saya sebab xada apa-apa yg baru dalam blog untuk saya sajikan kpd korg..mesti boring kan??
am i right??
but i'm promise bila keadaan dah betul-betul stabil dan xserabut sangat macam sekarang,,saya akan selalu update entri terbaru 2x @ 3x dlm seminggu okeyh..!*tapi tengok keadaan laa yee..
buat masa ini kebanyakkan dari entri saya berkaitan dgn GA..saya punya azam tahun nyy memang nak sertai seberapa banyak GA @ contest dari kawan2 blogger
*dengan harapn agar dapat memenanginya,,huhu*
harap korg masuklah GA yg saya surveykan utk korg yee...join tau..
p/s: 
macamlaa ko sorang jee yg sibukk fatinn oii !! org lain x  =='
kbye <3

10 comments :

susulemakmanis said...

goodluck Spm tw dear!busy2 gak,kesihatan jaga..

NURFATIN IZZATI said...

terima kasih sisi,,insyallah saya ingat :)

LovelyNycqhy said...

gud luck 4 SPM ya!! <3 ^^

Nur Abidah said...

gudluck akak :)

NURFATIN IZZATI said...

thnks <3

NURFATIN IZZATI said...

nur abidah~~thnks adik

Hanis Shuhada said...

Gud luck kak.. hehe
Kite pun busy jugk nak pmr nih.. :)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip,tuto n cerita blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..

محمد رازيق said...

gud luck spm dik.. hehe. moga dimudahkan. jmput singgah blog, jmput bc entri BURUNG BIRU SI PEMALU

NURFATIN IZZATI said...

HANIS SHUHADA:-gudluck for u too ;)
PAK JOE: insyaallah,,i will follow u back :)
muhammad raziq:-thnks :)